Fascination About کتاب های علمی

Wiki Article

زندگی چارلی باکت یازده ساله وقتی از این رو به آن رو می شود که یک بلیت طلایی را می یابد که به او اجازه دسترسی به کارخانه شکلات سازی ویلی وونکا را می دهد.

اورول.چخوف.داستایفسکی.تلستوی.اگزوپری.موراکامی.همینگوی.

تنها رمان امیلی برونته یک اثر بسیار قوی است: یک تراژدی خشن و گوتیک در مورد روابط پرشور بین کاترین ارنشاو و هیتکلیف- و فاجعه و ویرانی که آن ها را تهدید می کند.

عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.

سه گانه ای که همه چیز از آنجا شروع می شود: ارباب حلقه ها و تلاش فرودو برای رهایی از سرزمین میانه سارون برای همیشه.

نام شناخته ی شده ی خالق داستان های «آلیس در سرزمین عجایب» و «درون آینه و آنچه آلیس آنجا دید»، در واقع نام مستعار «چارلز لاتویج داجسون» بود. «داجسون» به عنوان پژوهشگر و استاد دانشگاه در آکسفورد، اهمیت زیادی برای حریم شخصی خود قائل بود—به خصوص وقتی پای آثار ادبی اش به میان می آمد.

برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین نویسندگان در دنیای ادبیات، تمام مسیر حرفه ای خود را با به کارگیری هویت هایی جایگزین خلق کرده اند. نویسندگان زن، به خصوص در قرن نوزدهم، اغلب نام های مستعار مردانه را برمی گزیدند تا با تبعیض های جنسیتی و اجتماعی موجود مقابله کنند. 

هنوز وینی پو را نخوانده اید؟ فکر کنید، خوب فکر کنید! نه؟ اوه، خدای من، واقعاً وینی پو را نخوانده اید؟خوب، نگران نباشید، هنوز زمان کافی برای رفع این خطای فاجعه بار را دارید پس این سنگ بنای ادبیات کودکان را بردارید و به وینی، پیگلت و دوستانشان در این سفر مادام العمر بپیوندید.

وقایع در سالی نامشخص در آینده به وقوع می پیوندند و الکس توسط دولت در میان یک شورش فرهنگی جوانان پر شور و آشوب دستگیر می شود.

۱۴ – وی. اس. نایپل، از برترین نویسندگان در دنیای نویسندگی

الکساندر دوما. جی کی رولینگ. جی آر آر تالکین. ژول ورن. چرا نبودن؟؟!!

شکسپیر ۲۴ سال از عمرش را وقف نویسندگی کرد و ۲۷ اثر معروف و ماندگار از خود به جای گذاشت. بعضی از این آثار ارزشمند عبارتند از: رومئو و ژولیت، هملت، رام کردن زن سرکش، قیصر و… . نوع قلم شکسپیر بیشتر در مورد انسانیت و شخصیت های مختلف جامعه بود.

بعد از این دوران بود که قلم نویسندگی نیکولاس روی غلتک افتاد و توانست آثار موفقی را منتشر کند. “پیامی در بطری”، “نجاتم بده ”، “شبهای رادنث”، ”سه هفته با برادر من“، “مومن حقیقی” و “در‌ نگاه‌ اول” از جمله آثار اسپارکس هستند. کتابهای این نویسنده معروف جهان به بیش از ۳۵ زبان ترجمه شده و او را از نویسندگان معروف آمریکا می دانند.

شیرها، جادوگران، جانوران سخنگو و دلخوشی های ترکی- اوه، خدای من! داستان تمثیلی لوئیس در مورد چهار خواهر و برادر پونسی که وارد یک کمد شده و janebim.ir در سرزمین نارنیا ناپدید می شوند، برای چندین دهه کودکان(و بزرگسالان) را اسیر خود کرده است.

Report this wiki page